Witam wszystkich!

Kochani czytelnicy, jestem studentką II roku chemii medycznej. Moim celem tutaj będzie (głównie) dodawanie rozwiązanych zadań ze zbiorów maturalnych, opis doświadczeń z jakimi zmierzam się na studiach i może trochę wiedzy od siebie zaczerpniętej z wykładów, która niejednej osobie może się przydać w życiu ;).
  1. Na razie tyle o mnie Zapraszam na mojego studygrama gdzie będę informować o nowych postach.
  2. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na e-maila: chemisiovelove@interia.pl. (lub szybsza opcja kontaktu instagram!)
+ Krótki opis co, gdzie można znaleźć na blogu: 
  1. W zakładce "Doświadczenia i nie tylko" będą posty na temat doświadczeń wykonywanych na studiach oraz tych potrzebnych na maturze, a także inne ciekawostki chemiczne.
  2. W zakładce "Witos" będą umieszczane rozwiązane zadania głównie ze zbioru Witowskiego.
  3. W zakładce "Polecam" znajdziecie nie tylko zbiory, które ja używam (i używałam np. w liceum), ale także kosmetyki (wypróbowane na własnej skórze + moja skromna opinia o nich) 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próba obrączkowa

I Ty możesz wyizolować swoje DNA w DOMU

Wulkan